Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Xone Telefon Granska: Vad Är Min Ta Av Denna Smartphone?

Även Xone Telefonen är erbjuds eller marknadsförs med europabolag, Hyperstech. Det är skapat i exakt samma fabriker som många ytterligare stora märken -- och därmed de bygga kvalitet är ganska bra, inbegripet telefoner deras mest kända Apple, Samsung och Huawei.

Xone Telefonens Prestanda
Xone Telefonen innehåller 1 quad-core chip kör på 1,3 GHz. Det har också en mycket välkommen uppgradering till 2 GB RAM-minne, som tillåter Android att köra bättre, något som 1 GB telefoner kan inte garantera.

Detta miljö säkerställer dess eller att dess prestanda sjunker mellan en Snapdragon fyra hundra (Moto G) och en Snapdragon 600 (Galaxy s 4 ). Det är, prestanda kommer knappast brist i de flesta eller nästan alla situationer. Även 16GB internt minne, och här jämför för de topp av line, är också ett välkommet utrymme för bilder och videor.

När du tillverkning Xone Telefon de användes redan de mest användbara delar, teknik och programvara av de mest kostsamma modeller. Detta garanterar att this' smartphone kommer att arbeta super snabbt och smidigt. För Android-operativsystem system är helt optimerad och jag vet inte riktigt, jag kan inte observera dröjsmål.

Xone Telefon Utvärdera: Kamera
Den bakre kameran set har en 16 megapixel och en 5 megapixel kamera kan spela in Full hd video, med LED-blixt, och large bländare.

Det kvalitet? En bland de mest användbara har jag hittat över en telefon i här grad. På dagtid bilder det kunde klara mycket bra med praktiskt taget alla lätt situation. Det är nummer fördefinierade bild profiler (gråskala, sepia, och so ut ) och programvara som gör det möjligt du till hålla fortsätta att hålla spår av kamerans funktioner som exponering och vitbalans.

Finns var klart gick a vissa läge för kvällen skotten, så tvingar belysning detektor för tydligare fotografier. Inne min tester denna funktion fungerade fint, men, det bygger till stor del på sort av belysning: fotografier tagit i miljöer som har en enda punkt lysrör haft en märkbar belopp av sound.

5 megapixel front kamera gjorde mycket bra jämn i svagt upplysta miljöer och kunde registrera 720p video i premium kvalitet.

Xone Telefon Viktigt Funktioner

Xone Telefon levereras med många Bra saker du hitta about Apples senaste iPhone eller Samsungs senaste Galaxy:

Ansiktsigenkänning och fingeravtryck fn-låsning att jag kan låsa upp min telefon i en split sekund. Och det är verkligen so säker på att ingen annan kan spela med den.

Dubbla kort och minneskort slots gör det perfekt för resor eller att få människor. Det är liknande med två telefoner i enenda.

För 3350 mAh- X One Phone Yttranden och smart power-saving programvara innebär att Xone Telefonen kan lätt uppmuntra a komplett dagen användning till a en kostnad.

Det kristallklara 5.7 i. skärmen finns perfekt storlek för rörelsehindrad användning och titta på HD + videos.

GPS och Glonass positionering för ultra-exakta kartor och navigering i rörlighet och frihet Apps.

Xone Telefon Design och Stil
Hyperstech produkter har en vanlig kombination, jämn av mest grundläggande modeller: enkelhet och elegans. Det finns inte överdrivna linjer från den Xone mobiltelefon eller a tvingas design, bara en enkelhet som är vackert.

Detta är inte med en liten enhet. Även 5.7-tums visar ha bli relativt populära dessa dagar, detta gör Xone Telefon mer än en Galaxy S5, och betydligt större än en Nexus 5. Framsida är nästan helt omfattade med de liquid crystal display glas. Baksidan är lite böjd, och kanske inte räkna den avfasningar på kanter, och generellt har en exakt bekväma grepp.
Sign In or Register to comment.